martes, 17 de marzo de 2015

PALABRAS DE MULLER





Sen Respostas.


Preguntas para fontes e zorzais,
E para noites soas. Pra náufragos,
De mundos, de agunías e de espadas.

Case nunca hai respostas.
Alónganse os silencios
Cando zoan
Por canles esgotadas e profundas.

E ninguén me responde
Porque ata as pedras calan.


        " Todo vén desa luz ".  Pura  Vázquez.



[...] Cada año, cada mes, cada día, un estrato más de papeles que me implican, que llevan mi nombre y a veces hasta mi firma... certificados, recibos, notificaciones de bancos, requerimientos notariales, apelaciones, avales, recortes de periódico, radiografías, libro de familia [..] Mal que me pese, son asuntos que tienen que ver conmigo, alguien me va pedir cuenta de ellos más tarde o más temprano...
 
                                         " Nubosidad variable ".  Carmen Martín Gaite.
 
 
O  Tempo  e   a  Memoria.
 
Días para asombros.
Días para botarnos as primeiras tristezas.
Días para sabores tan craros como a auga.
Os grandes días para a camiñada.
 
Gorxas abertas: nenos enormemente ledos.
 
e a luz.
Paso.Paso. Deixade paso á luz.
 
Qué corazón o meu.
Ármame a infancia de verdade antiga
hastra o fondo dos ollos.
 
 
" Estacións ao mar ".  Xoahana  Torres
 
 
 
 
" En Jenkin´s Bend nunca se hablaba de si le pasaba algo a Mary Agnes. De hecho, no le pasaba gran cosa: era casi como las demás personas.  Solo que no te la imaginabas entrando sola  en una tienda y comprando algo, o yendo sola; tenía que ir con su madre . No era idiota, no se parecía en nada a Irene PollocK y Frankie Halls de Flats Road [..]  Su piel tenía un aspecto polvoriento, como si la recubriera una fina y sucia lámina de vidrio o un ligero papel engrasado [..] "
 
 
" La vida de las mujeres ".  Alice Munro.
 
 
 
" Observando  observando tamén vin que a Renata ía morrer pero isto se llo conto a alguén aínda me dan por mal da cabeza. Iso si que é unha vantaxe de ser vella, vaites !.
A xente xa dá por sentado que a chola non está en condicións. Inda así non llo dixen a ningunha ánima. Gardeino para min. Pero eu vino perfectamente. De tanto observar unha vai aprendendo. Eu vinlle a luz que se lle ía apagando. [...] Creo que é a alma que murcha ou que marcha ou algo ..
 
 
" O club da calceta ".  María Reimóndez.
 
 
Lembrando a algunhas das mulleres que traballan con PALABRAS E SENTIMENTOS
 
 
 
 
 
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario